šeštadienis, gegužės 26

Šaltalankių sviestas

Mūsų namuose tai yra pirmoji pagalba beveik visais atvejais – kai nusidegini pirštą, kai išberia vaiką ar kai nudegi saulėje. Apie gydomąsias šaltalankių aliejaus savybes esame girdėję turbūt beveik visi. O kas turėjote jo nusipirkę, žinote, kad jis ryškiai oranžinis ir lygiai taip pat ryškiai dažo viską – odą, rūbus ir patalynę. Taigi kai vieną kartą ant mano mažylės kojos atsirado neaiškios kilmės raudona išberta dėmė, man kilo būtinybė suderinti šaltalankių aliejaus galią ir norą išsaugoti vaiko rūbelių švarą :)

Taip gimė šaltalankių sviestas – jei paprasčiau, tai yra taukmedžio sviesto ir šaltalankių aliejaus mišinys. Teko eksperimentuoti visą vakarą ir dar pusę nakties, kol išmokau suteikti jam lygią sviesto konsistenciją ir kol pataikiau tobulą proporciją – maksimalus šaltalankių aliejaus kiekis, kuris susigėręs netepa rūbų. Pamąsčiusi dar įlašinau bisabololo, kuris nepakeičiamas sudirgusiai, jautriai, pažeistai odai ir vitamino E – kad mano sviestas ilgiau negestų. Jis ir šiaip yra ilgai negendantis, kadangi jame nėra vandens – bent metus laiko tikrai galiu garantuoti, tačiau tiek jis pas mus neužsilaiko :)

Ypač populiarus mano namuose jis tapo išlindus saulutei – nes fantastiškai nuramina saulėje nudegusią odą. O aš nudegu dažnai ir skaudžiai... Labai mėgstu jį naudoti po depiliacijos - dar niekas nėra taip greitai nuraminęs odos po šios ne itin malonios procedūros :)

Tiksli šaltalankių sviesto sudėtis atrodo itin kukliai, tačiau jo vertė gerokai pranoksta bet kokį mano kada naudotą kremuką iš vaistinės:

INCI: Butyrospermum parkii*, Hippophae rhamnoides*, (L)-alpha-bisabolol, Tocopherols, Helianthus annuus seed oil.
(* ingredientas sertifikuotas Ecocert)                    100% augalinės kilmės medžiagų

Šaltalankių sviesto galima įsigyti mano parduotuvėje: šaltalankių sviestas "Akeso".

1 komentaras:

  1. Geras sviestukas, isgelbejo mane nuo sauleje nusvilusio kaklo skausmu. Labai staigiai nuramino oda. Liuks!

    AtsakytiPanaikinti