šeštadienis, gegužės 26

Veido kremas sausai odai

Šitas receptas jau ilgai gyvena mano užrašuose ir nesikeičia. Vis dėlto, jį sukurti nebuvo lengva. Kartais aš jį vadinu savo anytos vardu, kadangi šis kremas buvo mano sprendimas jos sausos odos iššūkiui J Kūriau jai vieną kremą po kito, bet visi buvo per lengvi ir nesugebėjo patenkinti iš tiesų labai sausos odos alkio... Pamenu, kaip vieną akimirką, praradusi viltį, pamaniau, kad trūks kantrybė ir pripildysiu indelį paprasčiausiu taukmedžio sviestu... Tada ir nušvito galvoje mintis. 
Padidinusi kremo riebumą iki maksimaliai įmanomo, didžiąją aliejų dalį užleidau taukmedžio sviestui ir kokosų aliejui. Nusprendžiau, kad prie jų labai tiks makadamijų, abrikosų kauliukų ir sezamų aliejai. Tokio riebumo kremą išlaikyti stabilų taip pat buvo iššūkis – čia man padėjo bičių vaškas. Jis, beje, labai tinka sausai odai, nes sukuria orą praleidžiančią, bet odą apsaugančią plėvelę. Mėgstu pantenolio ir šilko proteinų derinį – taigi jis pateko ir į šį kremą. Kadangi sausai odai trūksta ne tik riebumo, bet ir drėgmės, papildžiau kremą drėkinančiu kompleksu (ačiū prancūzams už puikiai suderintą drėkinančių medžiagų puokštę viename buteliuke). Be abejo, vitaminas E (antioksidantas), ekologiškas konservantas – ir baigta :) Jei tiksliai, kremo sudėtis atrodo taip:

INCI: Aqua, Cocos nucifera*, Butyrospermum parkii*, Macadamia ternifolia*, Prunus armeniaca, Sesamum indicum*, Cetearyl wheat straw glycosides (and) cetearyl alcohol, Panthenol, Sodium lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium benzoate, Lactic acide, Cera alba, Benzyl alcohol (and) Dehydroacetic acid*, Silk amino acids, Tocopherols, Helianthus annuus seed oil.

(* ingredientas sertifikuotas Ecocert)


Anytos įvertinimas paglostė man širdį :) Žiemą, kai oda labiau sausėja, vakarais tokiu kremuku palepinu ir savo veiduką. O netrukus artimųjų tarpe atsirado ir daugiau tokių kenčiančių labai sausos odos savininkų – kuriems nusiprausus veidą, odą jau ne šiaip tempdavo, o tiesiog „skaudėdavo“ (vis bandau tokį jausmą įsivaizduoti). Taigi šitą kremą maišau dažnai ir besiklausydama padėkų bei komplimentų išsišiepiu kaip lašinių gavusi katė :)

Šio kremo galima įsigyti mano parduotuvėje: veido kremas sausai odai "Nereidė".

8 komentarai:

  1. Oo, sitas puikus. Ne tik sausuma, bet ir dideli jautruma issigydziau. Didelis aciu!

    AtsakytiPanaikinti
  2. gal butu imanoma sia sudeti parasyti lietuviskai pridedant ju tikslius kiekius :) ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Parašykit man asmeniškai: dovile.lupandina@gmail.com, pabendrausim :)

      Panaikinti
  3. Kaip man pagaminta, tikrai geras produktas.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Užsisakiau :) laukiu siuntinuko ir tikiuosi kad kremas tiks mano sausai, sudirgusiai veido odai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaip jy galima uzsisakyti ir kokia kaina?

    AtsakytiPanaikinti
  6. NAUDOJI KELES DIENAS BET MANO ODAI TAI PUIKIAI TINKA NUOSTABUS KREMAS.

    AtsakytiPanaikinti