ketvirtadienis, gegužės 24

Makiažo pienelis

Ilgą laiką net nebandžiau kurti nieko, kas valytų makiažą - maniau, kad tai pernelyg sudėtinga. Tačiau paieškojusi daugiau informacijos supratau, kad makiažą tirpdo iš esmės beveik bet koks aliejus - tai man buvo tikras atradimas! Kurdama pienelį, galvojau apie jautrią paakių odą ir blakstienas - beveik vienintelius kūno plaukus, kurių nereikia šalinti, o jie, kaip tyčia, mėgsta iškristi ir retėti :)

Sukomponavau derinį iš migdolų aliejaus, kuris dėl valomųjų savybių dažnai naudojamas tokiose priemonėse, avokadų aliejaus, kurį ypač mėgsta tiek plaukai, tiek oda, ir ricinos aliejaus - tikrai ne viena iš mūsų juo tiesiog grynu tepdavome blakstienas. Papildžiau receptuką šilko proteinais ir vadinamu augaliniu kolagenu - alaus mielių ir gluosnio žievės ekstraktu, kuris labai panašus į žmogaus odoje ir plaukuose esantį kolageną. Dar truputis ekologiško konservanto, vitamino E, pantenolio (provitamino B5) - ir pagaminau makiažo pienelį.

Buvau labai nustebusi - jis iš tiesų puikiai valo makiažą! Negraužia akių, o jei naudoti jį su saiku, nėra ir to bjauraus pojūčio, kad kažkoks "riebalas užpylė akis" :) Labai maloniai nuvalė ir veido odą, man net nebereikia po jo naudoti kremo, nes mano oda nėra sausa. Ir nepaliko jokio riebumo - tik švarią, švelnią odą. Užskaičiau po pirmo pabandymo!

Kiek draugių ar giminaičių yra likusios pas mane nakvoti, tiek jų vakare valėsi makiažą mano pieneliu - taigi eksperimentinių triušių buvo daug. Visos jį pamėgo :) Galbūt kada nors, įkomponavus medetkų, ramunėlių ekstraktų ar rugiagėlių vandens, iš šito receptuko išaugs kitas - makiažo pienelis jautriai odai.

Pilna jo sudėtis atrodo taip:
INCI: Aqua, Cetearyl olivate, Sorbitan olivate, Ricinus communis*, Persea gratissima*, Prunus dulcis*, Panthenol, Silk amino acids, Yeast extract, Salix Nigra (Willow) Bark extract, potassium sorbate, Benzyl alcohol (and) Dehydroacetic acid*, Tocopherols, Helianthus annuus seed oil.
(* ingredientas sertifikuotas Ecocert)                  99,5% augalinės kilmės medžiagų

Šio gaminio galima įsigyti ir mano parduotuvėje: makiažo pienelis "Hespera".

5 komentarai:

  1. 10 balų - man labai patiko. Reikia nedaug, valo gerai!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sudėtyje daug nesuprantamų pavadinimų kaip ir kokiome Locitane produkte.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nes sudėtis užrašyta ne lietuviškai, o pagal tarptautinį INCI standartą. Jei yra, kam įdomu - būtinai užrašysiu tą patį ir lietuviškai :)
      Siūlau apsilankyti http://www.cosmetic-check.com/incisuche_gb.php, ten gana paprastai galite sau išsišifruoti bet kokios kosmetikos priemonės sudėtį.

      Panaikinti
  3. Labai sudomino sis jusu isradimas:-) Sakykit, ar receptukas - paslaptis? :-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Deja, šiokia tokia paslaptis, nes šitas pienelis už kelių dienų atsiras mano parduotuvėje :) Bet jei kils noras apskritai pabendrauti, pasikonsultuoti natūralios kosmetikos tema - aš visada už :) (dovile.lupandina@gmail.com)

      Panaikinti